Повернення товару

Відшкодування та рекламації

Повернення товару, що не має дефектів

1. Покупець, який уклав договір купівлі-продажу в режимі віддаленого доступу, може його розірвати без повідомлення причин протягом 14 днів з моменту отримання посилки, заповнивши бланк повернення. Рекламаційний бланк повинен бути висланий з товаром.

2. Повернення товару без пояснень причин протягом 14 днів можливий, якщо він не використовувався, а у випадках, коли в товарі виявлено приховані дефекти, може бути здійснений протягом гарантійного терміну.

3. Товар повинен відповідати стану, в якому він був куплений в оригінальній упаковці разом з документом про покупку. Товар повинен мати комплект бірок та не містити слідів користування. Повернення вартості товару в стаціонарних магазинах TOP SECRET не допускається.

4. Повернення вартості купленого товару осуществлется протягом 21 банківського дня з моменту отримання посилки. Вартість товару підлягає поверненню шляхом перерахування на картку ПриватБанку замовника, або грошовим переказом через Укрпошту. Вартість доставки товару, що повертається, не має дефектів, сплачує Покупець і ця сума не підлягає відшкодуванню.

5. Покупець має право обміняти товар на ідентичний з іншим розміром, (якщо відповідний розмір є в наявності) шляхом оформлення нового замовлення. Взаємозалік не передбачений, інтернет-магазин повертає кошти клієнту за повернення в обов'язковому порядку.

6. Повернення товарів, які куплені зі знижками на другу, третю і т.д. одиницю в чеку, може бути здійснення тільки на весь замовлення цілком. Окремі позиції куплені в таких акціях до повернення прийматися не будуть.

7. Гарантійний термін на товари відповідає вимогам законодавства України.

8. Рекламаційний товар повинен бути відправлений на фактичну адресу інтернет-магазину
:

Всі повернення по замовленнях слід надсилати:

Адреса для повернення товару належної якості:
УКРПОШТА
: Отримувач: ТОВ "Скай Логістика", ЄДРПОУ 34798434. А/с (абонентська скринька) 29, вул. Кірпи 2А, Київ, 05300, тел. +38 067 411 68 68.
НОВА ПОШТА: Отримувач: ТОВ "Скай Логістика", ЄДРПОУ 34798434. Відділення № 86, вул. Зодчих, 34 А, Киев, 03194, тел. +38 067 411 68 68.

Товар з претензією щодо якості товару з вимог відшкодування транспортних витрат слід повертаті за адресою:
УКРПОШТА: Отримувач: ТОВ "Скай Логістика", ЄДРПОУ 34798434. А/с (абонентська скринька) 29, вул. Кірпи 2А, Київ, 05300, тел. +38 067 411 68 68.
НОВА ПОШТА:
Отримувач: ТОВ "Скай Логістика", ЄДРПОУ 34798434. Відділення № 86, вул. Зодчих, 34 А, Киев, 03194, тел. +38 067 411 68 68.

Ви маєте сплатити вартість кур’єрської доставки. В пакет з поверненням потрібно вкласти рахунок (квитанцію, чек) за вартість цього відправлення (для відшкодування транспортних витрат).

9. Покупець має право повернути продавцю бракований або товар, який має дефекти.

10. У разі негативного рішення про рекламації витрати, пов'язані з пересилкою товару магазину, Покупцеві не відшкодовуються.

11. З відправленим товаром, буде відправлений документ покупки товару (видаткова накладна). У разі виникнення рекламаційного випадку, Покупець зобов'язаний заповнити рекламаційний бланк. Рекламаційний бланк повинен бути відправлений разом з товаром, а також може бути відправлений по інтернету на електронну пошту Покупця, в разі надходження такого запиту. Для Покупців зареєстрованих в інтернет-магазині бланк повернення доступний в історії покупок.

12. Всі повернення та посилки, відправлені за рахунок TOP SECRET sp.z o.o, прийматися не будуть.

13. Магазин не несе відповідальності за дефекти товару і право відмови від договору не діє в разі, якщо товар має механічні пошкодження, про які не було заявлено перевізнику при отриманні посилки.

14. У разі необгрунтованої рекламації або пошкодження товару з вини Покупця, будь-які витрати на вищевказані процедури покриває Покупець.

15. Претензії з рекламацій, недостач, пересортице або надлишку приймаються протягом 2-х днів після отримання посилки.

16.
Правила повернення вартості товару при отриманні подарунка від інтернет-магазину.
Відшкодування вартості товару в разі отримання клієнтом подарунка від інтернет магазину здійснюється в повному обсязі, якщо клієнт повернув товар разом з подарунком. В іншому випадку відшкодування вартості посилки буде здійснено за вирахуванням повної вартості подарунка.


Бланк повернення товару можна скачати за посиланням >>

Бланк рекламації товару можна скачати за посиланням >>

                               
БЛАНК ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ (FORMULARZ ZWROTU)
 

Адреса для повернення товару належної якості:

УКРПОШТА: Отримувач: ТОВ "Скай Логістика", ЄДРПОУ 34798434. А/с (абонентська скринька) 29, вул. Кірпи 2А, Київ, 05300, тел. +38 067 411 68 68.
НОВА ПОШТА:
Отримувач: ТОВ "Скай Логістика", ЄДРПОУ 34798434. Відділення № 86, вул. Зодчих, 34 А, Киев, 03194, тел. +38 067 411 68 68.


Ім'я та прізвище Покупця:
______________________________________________________

 

Адреса:________________________________________________________________________

 

Номер телефону:_______________________________________________________________

 

Електрона адреса(e-mail):_______________________________________________________


Якщо ви оплатили замовлення при отриманні (з післяплатою):

Отримати повернення на банківську картку ПриватБанку замовника

вкажіть номер банківської карти ПриватБанку, що належить ЗАМОВНИКУ, на яку слід здійснити переказ коштів:

_  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _ _ _ _

Отримати повернення у поштовому відділенні Укрпошти

вкажіть поштовий індекс відділення Укрпошти: _ _ _ _ _

вкажіть адресу отримувача:________________________________________________________

ПІБ отримувача: _________________________________________________________________

 

Дані замовлення, за яким покупець звертається

 

Дата покупки: ______________________   Дата повернення:____________________________

 

Номер замовлення:_______________________________________________________________

 

У разі часткового повернення замовлення, будь ласка, вкажіть номер позиції в замовленні та кількість одиниць, які повертаються:

_______________________________________________________________________________

 

Будь ласка, позначте хрестиком причину повернення придбаних товарів. Це допоможе нам стати краще. (Не позначення причини повернення не впливає на розгляд повернення):

[__] Неправильний розмір

[__] Тип тканини, не відповідає очікуванням

[__] Відтінок кольору не відповідає очікуванням

[__] Невідповідна якість продукту

[__] Отримано не той товар, який замовляли

[__] Товар не відповідає опису

[__] Інше (що саме?)_____________________________________________________________

 

Я ознайомився з положеннями інтернет-магазину TOP SECRET та правилами повернення товарів та коштів.

Інформаційна лінія інтернет-магазину TopSecret.ua:
тел.: (+38) 063 233 35 22, e-mail: shop@topsecret.ua



Дата та підпис:_____________________

 

БЛАНК РЕКЛАМАЦІЇ (FORMULARZ REKLAMACJI)

 

Товар з претензією щодо якості товару з вимогою відшкодування транспортних витрат слід повертати за адресою:

УКРПОШТА: Отримувач: ТОВ "Скай Логістика", ЄДРПОУ 34798434. А/с (абонентська скринька) 29, вул. Кірпи 2А, Київ, 05300, тел. +38 067 411 68 68.
НОВА ПОШТА: Отримувач: ТОВ "Скай Логістика", ЄДРПОУ 34798434. Відділення № 86, вул. Зодчих, 34 А, Киев, 03194, тел. +38 067 411 68 68.

Ви маєте сплатити вартість кур’єрської доставки. В пакет з поверненням потрібно вкласти рахунок (квитанцію, чек) за вартість цього відправлення (для відшкодування транспортних витрат).

Ім'я та прізвище Покупця:______________________________________________________


Адреса:________________________________________________________________________

 
Номер телефону:_______________________________________________________________


Електрона адреса(
e-mail):_______________________________________________________


Номер замовлення
:_____________________________________________________________


Дата покупки
:  _________________________________________________________________   


Дата подання рекламації:
_______________________________________________________

 

Будь ласка, позначте причину скарги на придбаний товар:

[__] Неправильний розмір (інший на внутрішній бирці, неправильна бирка)

[__] Пошкодження (дірка, потертості, поламана фурнітура, відсутні кнопки, ремінь тощо)

[__] Кліпса (не знята система проти крадіжок)

[__] Товар вживаний (має сліди використання)

[__] Плями, потертості

[__] Інше (що саме?)_____________________________________________________________

Будь ласка, опишіть детально пошкодження/дефекти та обставини їх виявлення: _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Якщо ви оплатили замовлення при отриманні (з післяплатою):

Отримати повернення на банківську картку ПриватБанку замовника

вкажіть номер банківської карти ПриватБанку, що належить ЗАМОВНИКУ, на яку слід здійснити переказ коштів:

_  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _ _ _ _

Отримати повернення у поштовому відділенні Укрпошти

вкажіть поштовий індекс відділення Укрпошти: _ _ _ _ _

вкажіть адресу отримувача:________________________________________________________

ПІБ отримувача: _________________________________________________________________

 

Я ознайомився з положеннями інтернет-магазину TOP SECRET та правилами повернення товарів та коштів.

Інформаційна лінія інтернет-магазину TopSecret.ua:
тел.: (+38) 063 233 35 22, e-mail: shop@topsecret.ua


Дата та підпис:_____________________



В рамках нашего сайта мы используем куки