Повернення товару

Відшкодування та рекламації

Повернення товару, що не має дефектів

1. Покупець, який уклав договір купівлі-продажу в режимі віддаленого доступу, може його розірвати без повідомлення причин протягом 14 днів з моменту отримання посилки, заповнивши бланк повернення. Рекламаційний бланк повинен бути висланий з товаром.

2. Повернення товару без пояснень причин протягом 14 днів можливий, якщо він не використовувався, а у випадках, коли в товарі виявлено приховані дефекти, може бути здійснений протягом гарантійного терміну.

3. Товар повинен відповідати стану, в якому він був куплений в оригінальній упаковці разом з документом про покупку. Товар повинен мати комплект бірок та не містити слідів користування. Повернення вартості товару в стаціонарних магазинах TOP SECRET не допускається.

4. Повернення вартості купленого товару осуществлется протягом 21 банківського дня з моменту отримання посилки. Вартість товару підлягає поверненню шляхом перерахування на картку ПриватБанку замовника, або грошовим переказом через Укрпошту. Вартість доставки товару, що повертається, не має дефектів, сплачує Покупець і ця сума не підлягає відшкодуванню.

5. Разом з бланком про повернення вартості товару Покупець зобов'язаний надати ксерокопію посвідчення особи відповідно до законодавства України. Для повернення грошових коштів шляхом перерахування на банківську картку ПриватБанку необхідно вказати номер ідентифікаційного коду одержувача.

6. Покупець має право обміняти товар на ідентичний з іншим розміром, (якщо відповідний розмір є в наявності) шляхом оформлення нового замовлення. Взаємозалік не передбачений, інтернет-магазин повертає кошти клієнту за повернення в обов'язковому порядку.

7. Повернення товарів, які куплені зі знижками на другу, третю і т.д. одиницю в чеку, може бути здійснення тільки на весь замовлення цілком. Окремі позиції куплені в таких акціях до повернення прийматися не будуть.

8. Гарантійний термін на товари відповідає вимогам законодавства України.

9. Рекламаційний товар повинен бути відправлений на фактичну адресу інтернет-магазину
:

Всі замовлення отримані після 15 березня 2020 року слід надсилати:

Адреса для повернення товару належної якості:
УКРПОШТА
: Отримувач: ТОВ "Скай Логістика", ЄДРПОУ 34798434. А/с (абонентська скринька) 29, вул. Кірпи 2А, Київ, 05300, тел. +38 067 411 68 68.
НОВА ПОШТА: Отримувач: ТОВ "Скай Логістика", ЄДРПОУ 34798434. Відділення № 86, вул. Зодчих, 34 А, Киев, 03194, тел. +38 067 411 68 68.

Товар з претензією щодо якості товару з вимог відшкодування транспортних витрат слід повертаті за адресою:
НОВА ПОШТА:
кур’єрська доставка Новою Поштою. 03045, м. Київ, пер.Віто-Литовскій, 15, 3-й поверх, отримувач: ТОВ "Скай Логістика", ЄДРПОУ 34798434, тел. +38 067 411 68 68.
Ви маєте сплатити вартість кур’єрської доставки. В пакет з поверненням потрібно вкласти рахунок (квитанцію, чек) за вартість цього відправлення (для відшкодування транспортних витрат).


Щодо способу та адреси повернення замовлень, які були отримані до 15 березня 2020 зв'яжіться з:
Інформаційна лінія інтернет-магазину TopSecret.ua:
тел.: (+38) 063 233 35 22, e-mail: shop@topsecret.ua

10. Покупець має право повернути продавцю бракований або товар, який має дефекти.

11. У разі негативного рішення про рекламації витрати, пов'язані з пересилкою товару магазину, Покупцеві не відшкодовуються.

12. З відправленим товаром, буде відправлений документ покупки товару (видаткова накладна). У разі виникнення рекламаційного випадку, Покупець зобов'язаний заповнити рекламаційний бланк. Рекламаційний бланк повинен бути відправлений разом з товаром, а також може бути відправлений по інтернету на електронну пошту Покупця, в разі надходження такого запиту. Для Покупців зареєстрованих в інтернет-магазині бланк повернення доступний в історії покупок.

13. Разом з бланком повернення Покупець зобов'язаний відправити ксерокопію посвідчення особи відповідно до законодавства України.

14. Всі повернення та посилки, відправлені за рахунок TOP SECRET sp.z o.o, прийматися не будуть.

15. Магазин не несе відповідальності за дефекти товару і право відмови від договору не діє в разі, якщо товар має механічні пошкодження, про які не було заявлено перевізнику при отриманні посилки.

16. У разі необгрунтованої рекламації або пошкодження товару з вини Покупця, будь-які витрати на вищевказані процедури покриває Покупець.

17. Претензії з рекламацій, недостач, пересортице або надлишку приймаються протягом 2-х днів після отримання посилки.

18.
Правила повернення вартості товару при отриманні подарунка від інтернет-магазину.
Відшкодування вартості товару в разі отримання клієнтом подарунка від інтернет магазину здійснюється в повному обсязі, якщо клієнт повернув товар разом з подарунком. В іншому випадку відшкодування вартості посилки буде здійснено за вирахуванням повної вартості подарунка.


Бланк повернення товару можна скачати за посиланням >>

Бланк рекламації товару можна скачати за посиланням >>

                                Б
ЛАНК ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

 

Адреса для повернення товару належної якості:

УКРПОШТА: Отримувач: ТОВ "Скай Логістика", ЄДРПОУ 34798434. А/с (абонентська скринька) 29, вул. Кірпи 2А, Київ, 05300, тел. +38 067 411 68 68.
НОВА ПОШТА:
Отримувач: ТОВ "Скай Логістика", ЄДРПОУ 34798434. Відділення № 86, вул. Зодчих, 34 А, Киев, 03194, тел. +38 067 411 68 68.


Ім'я та прізвище Покупця:
______________________________________________________

 

Адреса:________________________________________________________________________

 

Номер телефону:_______________________________________________________________

 

Електрона адреса(e-mail):_______________________________________________________

 

Якщо ви оплатили замовлення on-line:

гроші будуть повернуті на банківський рахунок (банківську картку), з якого було здійснено оплату.

 

Якщо ви оплатили замовлення при отриманні (з післяплатою):

Отримати повернення на банківську картку ПриватБанку

вкажіть номер банківської карти ПриватБанку, на яку слід здійснити переказ коштів:

_  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _ _ _ _

Отримати повернення у поштовому відділенні Укрпошти

вкажіть поштовий індекс відділення Укрпошти: _ _ _ _ _

вкажіть адресу отримувача:________________________________________________________

ПІБ отримувача: _________________________________________________________________

 

Дані замовлення, за яким покупець звертається

 

Дата покупки: ______________________   Дата повернення:____________________________

 

Номер замовлення:_______________________________________________________________

 

У разі часткового повернення замовлення, будь ласка, вкажіть номер позиції в замовленні та кількість одиниць, які повертаються:

_______________________________________________________________________________

 

Будь ласка, позначте хрестиком причину повернення придбаних товарів. Це допоможе нам стати краще. (Не позначення причини повернення не впливає на розгляд повернення):

[__] Неправильний розмір

[__] Тип тканини, не відповідає очікуванням

[__] Відтінок кольору не відповідає очікуванням

[__] Невідповідна якість продукту

[__] Отримано не той товар, який замовляли

[__] Товар не відповідає опису

[__] Інше (що саме?)_____________________________________________________________

 

Я ознайомився з положеннями інтернет-магазину TOP SECRET та правилами повернення товарів та коштів.

Інформаційна лінія інтернет-магазину TopSecret.ua:
тел.: (+38) 063 233 35 22, e-mail: shop@topsecret.ua



Дата та підпис:_____________________

 

БЛАНК РЕКЛАМАЦІЇ

 

Товар з претензією щодо якості товару з вимогою відшкодування транспортних витрат слід повертати за адресою:

НОВА ПОШТА: кур’єрська доставка Новою Поштою. 03045, м. Київ, пер.Віто-Литовскій, 15, 3-й поверх, отримувач: ТОВ "Скай Логістика", ЄДРПОУ 34798434, тел. +38 067 411 68 68.

Ви маєте сплатити вартість кур’єрської доставки. В пакет з поверненням потрібно вкласти рахунок (квитанцію, чек) за вартість цього відправлення (для відшкодування транспортних витрат).


Ім'я та прізвище Покупця: ______________________________________________________

 

Адреса:________________________________________________________________________

 

Номер телефону:_______________________________________________________________

 

Електрона адреса(e-mail):_______________________________________________________

 

Номер замовлення:_____________________________________________________________

 

Дата покупки:  _________________________________________________________________   

 

Дата подання рекламації: _______________________________________________________

 

Будь ласка, позначте причину скарги на придбаний товар:

[__] Неправильний розмір (інший на внутрішній бирці, неправильна бирка)

[__] Пошкодження (дірка, потертості, поламана фурнітура, відсутні кнопки, ремінь тощо)

[__] Кліпса (не знята система проти крадіжок)

[__] Товар вживаний (має сліди використання)

[__] Плями, потертості

[__] Інше (що саме?)_____________________________________________________________

Будь ласка, опишіть детально пошкодження/дефекти та обставини їх виявлення: _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Якщо ви оплатили замовлення on-line:

гроші будуть повернуті на банківський рахунок (банківську картку), з якого було здійснено оплату.

 

Якщо ви оплатили замовлення при отриманні (з післяплатою):

Отримати повернення на банківську картку ПриватБанку

вкажіть номер банківської карти ПриватБанку, на яку слід здійснити переказ коштів:

_  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _ _ _ _

Отримати повернення у поштовому відділенні Укрпошти

вкажіть поштовий індекс відділення Укрпошти: _ _ _ _ _

вкажіть адресу отримувача:________________________________________________________

ПІБ отримувача: _________________________________________________________________

 

Я ознайомився з положеннями інтернет-магазину TOP SECRET та правилами повернення товарів та коштів.

Інформаційна лінія інтернет-магазину TopSecret.ua:
тел.: (+38) 063 233 35 22, e-mail: shop@topsecret.ua


Дата та підпис:_____________________



В рамках нашего сайта мы используем куки